ابر حافظه چیست؟

ابر حافظه چیست؟

ابر حافظه چیست؟

ابر حافظه چیست؟

تا به حال فکر کردید چطور کوین ترودو در تمام سخنرانی های خود کاغذ ندارد و تمام مطالبی که می گوید کلمه به کلمه حفظ است؟
می دانید کوین ترودو حافظه تصویری خود را فعال کرده و در این کتاب روش فعال کردن آن را به شما آموزش می دهد… .


حتما مطالعه کنید : آیا غذا روی مغز تاثیر دارد؟


آیا شما هم فکر می کنید حافظه بدی دارید؟

این مشکل بسیاری بوده چه برای آنانی که مشغول تحصیل هستند و چه کسانی که مطالب ساده روزقبل و حتی لحظه قبل شان را نمی توانند به یاد آورند.

می دانید کوین ترودو چگونه نتیجه بزرگی گرفته؟

با داشتن حافظه عالی

اما فکر نکنید کوین این استعداد را به ارث برده بلکه روش به خاطر سپاری این مطالب و اعمال آنها را یاد گرفته کاری که هر کسی می تواند انجام دهد

زمانی شما می توانید از مطالب دوره های کوین و سایر اساتید نتیجه بگیرید که آنها را در زمان های کاربردی به کار ببندید

دقیقا مثل این است که یک رزمی کار تمام فنون رزمی را بلد باشد اما نتواند در موقعیت درست آن را به کار بندد هیچ فایده ای ندارد

هیچ ارزشی ندارد شما هزاران فن را یاد داشته باشید اما نتوانید در لحظه درست از آن استفاده کنید.

زمانی که با به کار بردن متد یادگیری درست این آگاهی ها را به ناخودآگاه خود منتقل کنید می توانید نتیجه عالی بگیرید.

کوین ترودو استاد برجسته در این کتاب می گوید که غیرممکن است که یک نفر بگوید حافظه بدی دارم او فقط آموزش ندیده، ترودو در این کتاب مگا مموری می گوید که باید یاد بگیریم چطور مغز خود را برای یادگیری برنامه ریزی کنیم و چگونه به شیوه ی جدید بیاموزیم.

با پروفروش ترین کتاب کوین ترودو آشنا شوید کتابی که تا به حال حافظه بسیاری را قوی کرده است.

ابر حافظه چیست؟

کوین ترودو نویسنده کتاب مگا مموری

کوین ترودو نویسنده کتاب مگا مموری یا همان ابر حافظه بنیانگذار موسسه حافظه آمریکایی است و در حال حاضر او به بیش از یک میلیون نفر کمک کرده چگونه از مغزشان بهتر استفاده کنند و چگونه بهتر یاد بگیرند به خاطر بسپارند و به یاد آورند.

جالب است بدانید کوین در سنین پایین برچسب کسی که اختلال یادگیری دارد خورد و به او گفتند مشکل او ناتوانی در یادآوری اطلاعات است. اما او نا امید نشد و حافظه اش را توسعه داد روش های نوین حافظه را فراگرفت و موسسه حافظه را تشکیل داد کوین با این کار نشان داد که حتی اگر به کسی این برچسب را می زنند که کودن است و حافظه اش بد است با تمرین می تواند بهبود یابد.

مشخصات کتاب کوین ترودو

کتاب مگامموری

در هر درس این کتاب کوین تکنیک هایی می گوید که بیش از سی دقیقه طول نمی کشد و شما به جای استفاده از روش های سخت یادگرفتن روش تصاویر را به کار می بندید که این روش بهترین روش یادگیری و بر اساس مسیر های عصبی مغز ماست و بعد از به کار گرفتن این روش شما قادر خواهید بود به راحتی نام ها، شماره های تلفن، آدرس ها ، سخنرانی ها، متن های کتاب را به خاطر بسپارید و سریع به یاد آورید. روش کوین روی حافظه بلند مدت کار می کند و تمامی آنها به صورت تکنیک و تمرین هایی در هر فصل قرار گرفته است.

حافظه قوی

همیشه افرادی که در راس قرار دارند حافظه قوی دارند آنها در به خاطر سپاری قرارداد ها نکات ریز بسیار تیز هستند و در مکالمات و مذاکرات با داشتن یک حافظه قوی نتایج عالی می گیرند.

استاد ترودو بعد از یادگیری مهارت حافظه و غلبه بر این برچسبی که به او زدند شروع به یادگیری مهارت های حافظه کرد و بعد از استاد شدن در آن شروع به برگزاری سمینار هایی در زمینه ابر حافظه کرد و تعداد زیادی در این سمینار ها موفق شدند تا اینکه بالاخره تصمیم گرفت این مطالب را سرجمع کند و در کتابی آنها را ارائه کند و این کتاب بعد از قرار گرفتن در آمازون پرفروش ترین کتاب می شود.


صفحه اختصاصی مگامموری را مطالعه کنید.


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *