تست زنی با معلومات کم

تست زنی با معلومات کم

دو عامل مرتبط است اول اینکه اعتماد به نفس کم موجب می شود تا داوطلب ترس را در دل خود ایجاد کرده و به مرور یک مشکل و معضل برایش شود و دلیل دیگر اینکه خود تست زنی به تنهایی ترسناک و حتی وحشتناک نیست بلکه پس از تست زنی وقتی جواب ها را چک می کند و به تعداد جوابهای اشتباه نگاه می کند دچار سرخوردگی و یاس شده و تصور می کند که چیزی بلد نیست و به قول معروف روحیه خود را باخته و خود را با خواندن جزوه و کتاب مشغول می کند.تست زنی با معلومات کم

روبرو شدن با ترس در تست زنی کنکور

داوطلب باید برای ریختن ترس و هراس از کنکور تست زنی کند و در واقع این ترس را قبول کند و با آن مبارزه کند. لذا توصیه اکید می شود هیچ گاه تست زنی آموزشی را رها نکند بلکه آن را بارها و بارها انجام دهد و جزو برنامه مرتب روزانه قرار دهید. بهتر است هر نوع درس اعم از حفظ کردنی ، فهمیدنی و محاسباتی، در پایان مطالعه تست زنی آموزشی اجرا شود تا ضمن امتحان نوع خواندن و تمرین کردن، افزایش توان تست زنی خود را محک زده و به مرور به شرایط مطلوب نزدیک شوید.

حل تست های تله دار بدون معلومات 

 این یه مشکل اساسی برای بیشتر بچه هاست. می گن ۳۰ تا تست بزنم که به بودجه بندی نمیرسم!!!  تو کتاب ببین چندتا تست داره. مثلا ۳۰۰ تا!!! خب تست ها رو ده تا درمیون بزن تا به تست ۳۰۰ برسی. اینطوری از همه ی مباحث تست زدی. بعضی از بچه ها می گن” این به چه درد می خوره” . یه عالمه تست که نکته داره موند! آره اگه اینجا کار رو رها کنیم ، مفت نمی ارزه! اما ما دفعه ی  بعد هم همین کار رو می کنیم . یعنی در چندین نوبت این کار رو می کنیم. پس به تدریج کار رو تکمیل می کنیم. اما دانسته هامون ماندگاره!

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *