جملات انگیزشی برای کنکوری ها

جملات انگیزشی برای کنکوری ها

جملات انگیزشی برای کنکوری ها

یه دانش آموز کنکوری که برای رسیدن به هدفش که موفقیت در کنکور هست، باید تلاش زیادی بکنه و گاهی ممکنه خسته بشه تا دیگه انگیزه ای برای ادامه راهش نداشته باشه. یا با یه درصد بد و یه امتحانی که خراب کرده قید رتبه خوب تو کنکور رو بزنه. اینجاست که نیاز به یه کمک و هل کوچیک داره تا از جاش بلند شه.
جملات انگیزشی معمولا نقل قول هایی از افراد معروف و موفق است که در راه رسیدن به اهداف خود درس های بی شماری گرفته اند و برخی از آنها را در قالب جملات برای دیگران و ما نقل کرده اند تا کمک حال ما باشند. این جملات انگیزشی حاصل تجربه سختی های این افراد د راه رسیدن به اهدافشون هست. دونستن این موضوع که اون ها هم لحظات سختی رو تجربه کردن ( درست مثل ما و کل آدم های این کره خاکی ) این حس رو به ما میده که تنها نیستیم و اگه شکست خوردیم یا خسته شدیم به معنای ضعیف بودن ما نیست.

جملات انگیزشی برای کنکوری ها

۱. تا وقتی خودتان به خودتان کمک نکنید، هیچ چیز و هیچ‌کس در این دنیا به شما کمک نخواهد کرد.
۲. شاید الآن برای مسئله‌تان راه‌حلی پیدا نکنید، اما یادتان باشد که هر راه‌حلی زمانی یک مسئله بوده است.
۳. درست است که تجربه بهترین معلم‌ انسان در زندگی است، اما اگر چیزی یاد نگیرید، احتمالا نمی‌توانید تجربه‌ای هم به دست آورید.
۴. در زندگی واقعی «دوم شدن» وجود ندارد، یا برنده می‌شوید یا نمی‌شوید.
۵. نمره‌‌های خوب راه شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب و در نهایت زندگی بهتر می‌سازند. پس به ۱۸ و ۱۹ راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کنید.
۶. وقتی معلم‌هایتان به شما می‌گویند چه کارهایی را باید بکنید به حرفشان توجه کنید، اما مهم‌تر این است که بعدا خودتان بنشینید و فکر کنید چرا از شما می‌خواهند آن کار را بکنید.
۷. شاید موفقیت نسبی باشد، ولی بیشتر چیزها در زندگی مطلق‌اند. مدرک، مدرک است، شغل، شغل است و سخت‌کوشی، سخت‌کوشی؛ کاملا ساده و مستقیم.
۸. زندگی شما بر اساس شانس‌ها و فرصت‌هایتان ساخته می‌شود. هرگز چیزی را به شانس واگذار نکنید و هیچ وقت اجازه ندهید فرصت‌ها از دست‌تان برود.
۹. طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد. اگر همه‌ی درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید خیلی دیر می‌شود.
۱۰. برنده‌ها هر کدام در زمینه‌ی تخصصی خودشان استراتژی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارند، اما یک چیز در همه‌ی آنها مشترک است: تلاش. دست از تلاش کردن بر ندارید.
 

3 پاسخ

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *